fredag, 09 juli 2021 19:46

Brann i panteautomat

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)
Det begynte fredag å brenne i en panteautomat i Meny i Oslo City. Det begynte fredag å brenne i en panteautomat i Meny i Oslo City. Foto: Annika Byrde / NTB

Nødetatene rykket fredag ut til Stenersgata etter å ha mottatt melding om brann. Det viste seg at den hadde oppstått i en panteautomat på Meny i Oslo City.

Slukket med pulverapparat, men det er fortsatt varmgang, tvitret politiet.

– Brannen oppsto muligens i en søppelkasse ved panteautomaten. Vi jobber nå med å få videobilder av hva som har skjedd, sier operasjonsleder Tor Grøttum i Oslo politidistrikt til Dagbladet.

Bygget ble evakuert og to vektere fikk i seg litt røyk, opplyser Oslo politidistrikt.

Grøttum sier at vekterne ble sjekket av ambulansepersonell. Utover det er det ikke meldt om noen skadde.

NTB

Andre saker å lese

Landslaget vil bryte ny barriere i gruppefinalen

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Landslaget vil bryte ny barriere i gruppefinalen

Norge spiller fredag om sin første gruppeseier i et sluttspill. For å greie det, må en ny barriere brytes i kampen mot Frankrike.

Les mer i RingeriksAvisa

Tenåring døde etter badeulykke i Volda

26-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

En gutt i tenårene døde natt til fredag etter en badeulykke ved Grevsneset i Volda tidligere på natten.

Les mer i RingeriksAvisa

Storspill av norske golfstjerner – Reitan nær toppen

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Storspill av norske golfstjerner – Reitan nær toppen

Kristoffer Reitan og Viktor Hovland har begge kommet svært godt i gang i PGA-turneringen i Connecticut. 28-åringen Reitan er helt oppe i tetsjiktet etter sin åpningsrunde.

Les mer i RingeriksAvisa

Solbakken forklarer endringene: – Må heller være smarte enn grådige

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Solbakken forklarer endringene: – Må heller være smarte enn grådige

Helt siden trekningen i desember har mange nordmenn gledet seg til VM-kampen mot Frankrike. Ståle Solbakken forklarte torsdag hvorfor han ikke stiller toppet lag.

Les mer i RingeriksAvisa