onsdag, 21 juli 2021 20:18

8 nye smittede onsdag

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

Det er registrert 8 nye COVID-19-smittede personer i Ringerike kommune det siste døgnet. 7 av dem knyttes til et par fester sist helg.

Fram til nå er det 25 personer i 20-årene fra Ringerike som er smittet i tilknytning til disse arrangementene, i tillegg til 10 personer hjemmehørende i andre kommuner. Smittesporing og testing av nærkontakter er krevende og pågår fortsatt, ettersom mange av disse unge har hatt en rekke nærkontakter.

I tillegg har ytterligere én ansatt ved de kommunale boliger i Krokenveien 17/19 fått påvist smitte. Det er utført testing av de øvrige beboere samt alle ansatte, men foreløpig er det ikke påvist smitte hos flere enn den ene beboeren som testet positivt på mandag og to ansatte.

Sist redigert onsdag, 21 juli 2021 20:20
Frank Tverran

Ansvarlig redaktør og skribent

Andre saker å lese

Landslaget vil bryte ny barriere i gruppefinalen

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Landslaget vil bryte ny barriere i gruppefinalen

Norge spiller fredag om sin første gruppeseier i et sluttspill. For å greie det, må en ny barriere brytes i kampen mot Frankrike.

Les mer i RingeriksAvisa

Tenåring døde etter badeulykke i Volda

26-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

En gutt i tenårene døde natt til fredag etter en badeulykke ved Grevsneset i Volda tidligere på natten.

Les mer i RingeriksAvisa

Storspill av norske golfstjerner – Reitan nær toppen

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Storspill av norske golfstjerner – Reitan nær toppen

Kristoffer Reitan og Viktor Hovland har begge kommet svært godt i gang i PGA-turneringen i Connecticut. 28-åringen Reitan er helt oppe i tetsjiktet etter sin åpningsrunde.

Les mer i RingeriksAvisa

Solbakken forklarer endringene: – Må heller være smarte enn grådige

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Solbakken forklarer endringene: – Må heller være smarte enn grådige

Helt siden trekningen i desember har mange nordmenn gledet seg til VM-kampen mot Frankrike. Ståle Solbakken forklarte torsdag hvorfor han ikke stiller toppet lag.

Les mer i RingeriksAvisa