fredag, 06 august 2021 07:42

Ambulanse påkjørt av vogntog

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

To ambulansemedarbeidere er kjørt til legevakt etter at ambulansen deres ble påkjørt bakfra av et vogntog på E6 i Dovre kommune.

Innlandet politidistrikt meldte om ulykken klokka 2.14 natt til fredag.

– De to ambulansearbeiderne er kjørt til legevakt for kontroll. Det var ikke pasient i ambulansen da ulykken fant sted, opplyser operasjonssentralen.

Vogntogsjåføren er uskadd, men anmeldes for uaktsom kjøring, og førerkortet hans er beslaglagt.

NTB

Andre saker å lese

Landslaget vil bryte ny barriere i gruppefinalen

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Landslaget vil bryte ny barriere i gruppefinalen

Norge spiller fredag om sin første gruppeseier i et sluttspill. For å greie det, må en ny barriere brytes i kampen mot Frankrike.

Les mer i RingeriksAvisa

Tenåring døde etter badeulykke i Volda

26-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

En gutt i tenårene døde natt til fredag etter en badeulykke ved Grevsneset i Volda tidligere på natten.

Les mer i RingeriksAvisa

Storspill av norske golfstjerner – Reitan nær toppen

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Storspill av norske golfstjerner – Reitan nær toppen

Kristoffer Reitan og Viktor Hovland har begge kommet svært godt i gang i PGA-turneringen i Connecticut. 28-åringen Reitan er helt oppe i tetsjiktet etter sin åpningsrunde.

Les mer i RingeriksAvisa

Solbakken forklarer endringene: – Må heller være smarte enn grådige

26-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Solbakken forklarer endringene: – Må heller være smarte enn grådige

Helt siden trekningen i desember har mange nordmenn gledet seg til VM-kampen mot Frankrike. Ståle Solbakken forklarte torsdag hvorfor han ikke stiller toppet lag.

Les mer i RingeriksAvisa